På tapeten

Min svärmor prenumererar på Icakuriren och jag brukar få tidningarna av henne när hon läst klart. En sida jag alltid läser är På tapeten. En sida där någon känd person intervjuats med frågor som inte är relaterade till det yrke de har.

Jag tycker frågorna är underhållande och skulle kunna intervjua mig själv och omgivningen med dessa, därför får ni den här utmaningen också. Man måste ju inte hålla sig till dessa frågor, kanske skapa egna eller bara sno upplägget.

image645


Vill du se den i lite större format så klicka på den här länken: http://www.postimage.org/image.php?v=Pq2bON1J

Välkommen med ditt bidrag till oss, senast 8 juni, gärna i 600 pixlar på bredden och mejla det till [email protected]

Kram,
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0