Annons Stoff & Stil

Det bara knökas ner reklam i brevlådan såhär när juletider närmar sig. Ta tillvara på inspiration du kan få istället för att slänga det i pappersinsamlingen på en gång. I min låda kom en katalog från Stoff & Stil, en tygkatalog, som verkligen fångade mitt öga och fick mig på myspysselhumör.

image183

Kan man scrappa efter den? Javisst, det tror jag alldeles bestämt. En sånhär utmaning går ut på att plocka färger, upplägg, någon detalj eller känsla.

Jag är nyfiken på vad du kan hitta på utifrån denna. Mejla till [email protected] senast 25/11.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Corneliussonja

Interesting site. Worth the visit!

2009-09-11 @ 10:43:16
URL: http://corneliussonja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0