Gör om eller förbättra en layout

Alla har vi säkert en layout som man känner sig riktigt missnöjd med och som man helst vill göra om men inte tar tag i för att nya projekt är roligare. Ibland räcker det att lägga till eller ta bort något för att layouten ska få sig ett lyft.

Min utmaning till er är däför att ta tag i den där irritationssidan och gör något av den!

Mitt exempel ser ut såhär:
Före
image40

Jag lyfte försiktigt av fotona på den gamla (ganska lätt när man använder fotofix) så jag har inte behövt framkalla dem på nytt. Jag gillade inte alls doodlingen på den första och titeln syns så dåligt.
Efter
image41

Blev du inspirerad? Mejla ditt bidrag till oss på [email protected] senast 1 juli,
max 600 pixlar.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Venezuela

Wow, vilken skillnad det blev! Grymt impad av din skaparförmåga och du verkar ha hur mycket energi som helst!! Viskades om ngn vinscrappträff hos mig i sommar. När var det du skulle komma hemåt?

2007-06-17 @ 16:53:10
Postat av: Malin

åh vad fint... både den första och den andra - men tänk vilken skillnad! helt otroligt *kram*

2007-06-18 @ 18:34:56
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Emma

Vad mycket det gör med rätt färger på pappret. Korten ser ut att ha fått ett helt annat liv på den nya versionen.

2007-07-01 @ 19:48:03
URL: http://korkek74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0