Underbara bidrag - en mix

Då jag har börjat jobba igen efter tre års mammaledighet har jag inte riktigt fått ihop allting och jag har helt enkelt missat att visa alla fina bidrag som kommit in till olika utmaningar. Vi är SÅ tacksamma för alla bidrag så ni får absolut inte känna er bortglömda utan det är bara jag som missat i planeringen.
Njut!

Grattiskort:
Söta kort gjorda av Sandra Källström:
image132

image134

Ett glatt och gulligt kort av Sanna, lägg märke till det häftiga nätet i rött:
image136

Ett snyggt och skojigt kort av ÅsaF:
image137



Skiss
Det är alltid spännande att se hur alla tolkar en skiss man ritat, se så lika men olika det kan bli:


Virres bedårande layout:
image139

Sannas fina minne:
image140

Anna-Carins mysiga layout som får en att längta till julen redan:
image141

Sofi Johansson har bidragit med en lekfull layouyt:
image142

Maria Kerttu bjuder på nybakat - blir man inte sugen så säg!
image143



Sommar
Nu kommer underbart härliga sommarbidrag! Vi hann väl aldrig bli riktigt trötta på sommaren och nu börjar luften redan bli hög och kall och skvallrar om att hösten är på väg - tur att vi kan njuta av sommarens minnen hela året genom vår underbara hobby.

Emma Larsson har dokumenterat sommaren på Öland:
image144

ÅsaF har scrappat om kanske det somrigaste som finns:
image145

ÅsaB har också lyckats fånga ett härligt sommarfoto och gjort en snygg layout:
image146


Det var allt för denna gång, men nu är jag ikapp och vi kan inte säga nog många gånger hur mycket vi uppskattar era besök, kommentarer och bidrag.

Kramar,
Anna

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Vilket maffigt inlägg med massa härlig inspiration! Kul! :-)

2007-08-28 @ 09:19:17
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0