Textremsor

Jag är fast sedan länge.. jag har försökt sluta, jag har provat andra metoder, men jag är beroende, lika bra att ge upp, acceptera faktum och bara fortsätta.. Det gäller dessa textremsor. I love them!! Så smidigt sätt att få ner några rader, man kan få användning av spillpapper  och det kan dessutom ge en snygg effekt/bli en trevlig dekoration på layouten. Har du inte prova så gör det! Är du fast i textremseträsket kom och joina mig så gräver vi oss djupare. ;)

Här är ett exempel:
image493

Skicka ditt bidrag senast 27 april, gärna i 600 pixlar på bredden, till [email protected].
/Anna

Kommentarer
Postat av: Anna

När visar ni dem som skickat in?

Vårkramen Anna

2008-05-02 @ 16:39:34
URL: http://annastenman.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Snaaaart Anna! :-) Anna-Morfen som håller i utmaningen är iväg på lite minisemester och kommer blogga bidragen när hon är hemma igen.

2008-05-03 @ 17:13:34
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0