Tema blogg

Min utmaning idag är att scrappa på temat blogg! Det är fri tolkning som alltid, men för att hjälpa er på traven har jag några tips på vad du kan scrappa om:
- varför du bloggar
- varför du läser bloggar
- vilka dina favoritbloggar är
- hur du valde ditt bloggnamn
- en text du skrivit i din blogg

För att ge er lite extra inspiration har jag fått låna de två layouterna som fick mig att fundera på den här utmaningen! Det är de söta scrapsystrarna som har scrappat varsin layout på temat blogg.

Katarina
image477

ÅsaB
image478
Tack för inspirationen Katarina & ÅsaB!!

Så, scrappa om temat blogg nu och skicka ditt alster till [email protected] senast 18/4.

/ÅsaF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0