Två

Tanken med denna blogg är att inspirera. Alla inspireras på olika sätt av olika saker. Om en layoutskiss skulle inspirera dig till att göra ett kort, eller något annat skoj så är det helt okej! Du tolkar utmaningarna på ditt sätt och om du sedan vill visa oss så är du välkommen att maila till: scrapinspiration[a]gmail.com

Just nu är jag inne i en period där jag gör mest kort och därför får ni en kortutmaning ikväll. För ett litet tag sedan gjorde jag kort till ett kärt par som firade två år tillsammans. Jag vill gärna se din tolkning av ett kort där temat är just Två.

Så här ser mitt kort ut:
image3

Maila din tolkning till oss senast onsdagen den 30 maj. Max storlek 600x600 pixlar.
scrapinspiration[a]gmail.com

Hoppas ni får en härlig långhelg!
/ Sanna

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Vilken söt idé med klockan! Skulle vilja hinna detta! :-D

2007-05-16 @ 21:39:53
URL: http://lindzi.blogg.se
Postat av: Anna

Vilken rolig utmaning!

Kramen Anna

PS. Nu har jag äntligen hittat hit också. DS

2007-05-17 @ 20:35:13
URL: http://annastenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0