Layouter inspirerade av lift/temautmaningen

Tack igen till Linda/gulligullan för att vi fick låna din layout till en scrapliftutmaning! 5 härliga layouter har scrappats med inspiration i temat och upplägget, tack för bidragen tjejer!
Jag visar först Lindas layout igen;
image399

ÅsaB inspirerades av temat då/nu/sen;
image431

Maria Kerttu inspirerades av både temat och upplägget;
image432

Morfen inspirerades av temat och valde att dyka ner i hur livet ser ut just nu;
image433

Jag själv, ÅsaF, inspirerades av temat men även delar av upplägget;
image434

Edit: Lotta Johanssons layout hade gått vilse i cyberspace men tack vare att hon skickade om sitt mail kan jag uppdatera med ännu en layout på temat!
image443


/Åsa

Kommentarer
Postat av: Linda (Gulligullan)

WOW, vilka underbara tolkningar av min layout!! Verkligen roligt att se och jag är jätteglad att ni ville använda min layout :)

2008-03-15 @ 12:03:10
URL: http://lindasdagar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0