Hjärtliga bidrag

Så här på Alla Hjärtans dag kommer några underbara hjärtliga bidrag:

Joggemia har skapat en läcker canvas:
image370
image371

LottaM har scrappat om sin härliga son:
image372

De här två superfina korten har Sanka gjort:
image373
image374

Beriths kort gör mig så glad! Så mycket fint att se på!
image376

Åsas kort med filthjärtan är riktigt häftigt:
image377

Efter att ha blivit inspirerad av en layout i en scraptidning var jag tvungen att prova på att göra ett sånt här hjärta:
image378

Hoppas din Alla hjärtans dag har varit lika solig och fin som här nere i mina trakter!
/ Sanna

Kommentarer
Postat av: liviro

Härlig blogg, hit återkommer jag gärna för inspiration:))

2008-02-14 @ 22:27:43
URL: http://liviro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0