Må bra, må bättre - Annons #2

Nu när jag sitter här med min influensa så läser jag gärna om hur jag ska må bättre på alla sätt, men blir genast lite piggare av de glada färgerna och peppas till att ta tag i sit upsen igen.

Hur inspireras du av omslaget? Har du gått ner i vikt? Har du må-bra-mål? Kanske blir du sugen att göra ett minialbum med må-bra-tips? Inspireras du av färgerna? Upplägget på texterna?

image8

Vi ser fram emot att få se din tolkning!
Maila bilden till scrapinspiration[a]gmail.com senast söndag den 10 juni.
Maxstorlek är 600x600 pixlar.

/Anna

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Har inte riktigt kommit underfund med hur jag ska tackla en annonsutmaning ännu...... Kanske dags nu?
Kul att ni har så många utmaningar!!!
Kram Ängel60

2007-05-27 @ 21:07:52
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Elin

Hej!
Hittade precis till er blogg, vad kul att ni hjälper oss scrappare (och kortmakare) med inspiration! Kan ju tryta ibland och då är ju detta perfekt! Tack tack! :)
//Elin

2007-05-28 @ 15:06:46
URL: http://hommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0